Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Τα κορίτσια του Super Market

ΑΙΓΙΝΑ : Η πάντα επίκαιρη κοινωνική ματιά, του δικού μας Γιώργου Μαρίνου

ΠΡΟΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Από το υπό έκδοση βιβλίο του

ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ


ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ

Της γειτονιάς μου τα κορίτσια
Στου super market  τα ταμεία
Με τα όμορφα θλιμμένα μάτια
Μες στην καρδιά μου μια μια
Στους αριθμούς της μηχανής τους
Περιπλανούνε τον καιρό τους
Κι αποξεχνιούνται με  μια αγάπη
Που έχουνε βρει μες στ Όνειρο τους
Έξω ανάβει η άνοιξη
τα σύννεφα τα ρόδινα
Και το ρολόι στο χέρι τους
Μετράει το χρόνο επώδυνα
Μέσα χτυπούν τα δάχτυλα
Των αριθμών τα απλήρωτα
Ενώ η καρδιά ονειρεύεται
χίλια όνειρα ανεκπλήρωτα
Της γειτονιάς μου τα κορίτσια
Σε λόγια αδιάφορα  χαμένες
Δίνουν τα ρέστα της ζωής τους
Μες στη σιωπή τους νικημένες
κι εγώ το χέρι μου τους δίνω
και τις τραβώ απ την αγωνία
για να τις βάλω μες στο ποίημα
στη φωτεινότερη γωνία

Αίγινα 2013


ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ

Εν-δυό, εν- δυό οι αρχές περήφανες
και πάντα επί το έργον
χειροκροτώντας τις στρατιές
μελλοντικών ανέργων
ΖΉΤΩΩΩΩ!
ΖΗΤΩ ΕΡΓΑΣΙΑ……



ΠΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Ύστατης εσοδείας λύπη
Διατίθεται δωρεάν
Ή ανταλλάσσεται
Με ευπιστίας λόγια γλυκά.
Τελευταία ευκαιρία.
Τηλέφωνο Πολυκαιρίας ακίνητο
Προτίμηση βάθος ψυχής.
Στην οδόν
Αδιέξοδον

Δεν υπάρχουν σχόλια: