Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

ΑΣΤΟΧΙΑ ….ΥΛΙΚΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ


ΧΑΡΑ ΝΑ ΣΕ ΓΙΑΟΥΡΤΩΝΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΡΗΤΟΡΕΥΕΙΣ... (Από τον πολιτευτή του Δ. Σαββόπουλου)
...και για αποφυγή παρεξηγήσεων.... επειδή τσιτώνει το δέρμα και κάνει ωραίο μάγουλο... όχι για άλλο λόγο !


Ερώτημα : Γιατί μπροστά από το όνομα του, όταν υπογράφει βάζει ένα συν (+), ποτέ δεν το κατάλαβα. Ένα πλην έπρεπε να βάζει (-), μη σου πω και δυο και τρία !!
Ορίστε και δείγμα της υπογραφής του..
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ


Στο blog που διατηρεί, ανάρτησε ...απολογητικό υπόμνημα*... τρικυμία σκέτη και εντός και εκτός κρανίου.... αναγκάστηκε λέει να υπερβεί τα όρια του και δη Μεγάλη Παρασκευή. 
Πραγματικά και εγώ εξεπλάγην γιατί συνήθως δεν το κάνει, είναι ένας νηφάλιος άνθρωπος... 
Πως τοπαθε άραγε... 
Ένας Θεός ξέρει που μας τον έστειλε... 
Ας πρόσεχε ...ο Θεός.... 
Θεούλη μου, αστοχία υλικού παραδέχεσαι καμιά φορά ? 
Αν ναι είναι κλασσική περίπτωση αστοχίας υλικού ο Αμβρόσιος... 
Θερμή παράκληση Θεούλη μου, να μας τον αντικαταστήσεις. 
Έτσι να συγχωρεθούν τα αποθαμένα Σου Θεούλη μου !!...

Και από την άλλη έχουμε την ....κινδυνολογία του Φίλη, του υπουργού της παιδείας. Ο Αμβρόσιος λέει, διασύρει την εκκλησία… 
Πας καλά άνθρωπε μου, πας καλά… 
Αν η εκκλησία  θεωρούσε πως την διασύρει ο Αμβρόσιος δεν θα αντιδρούσε ?  
Και φυσικά θα αντιδρούσε !! Γιατί δεν αντιδρά ?  
Εδώ σε θέλω κάβουρα !!


Νικήτας Παπαιωάννου


 * Όλο το υπόμνημα στο blog που διατηρεί ο ....άγιος, Θεε μου σχωραμε !


http://mkka.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: