Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

ΟΙΚΟΣΙΤΑ - τι Αιγινα τι Michigan

Βρε τι τραβάνε οι κοτούλες !

Από τον φιλο Γιάννη πήραμε την πληροφορία και μια αποσπασματική περίληψη της είδησης:

Εν συντομία κι αποσπασματικά: "Αυτή τη βδομάδα, οι κάτοικοι του Μίσιγκαν έχασαν το «δικαίωμα στο αγρόκτημα», χάρη σε μια νέα απόφαση της Γεωργικής Επιτροπής Ανάπτυξης της Επαρχίας. Η επιτροπή έπαυσε την ισχύ της προυπάρχουσας «Αγροτικής Δράσης» όπου προστάτευε το δικαίωμα εκτροφής οικόσιτων ζώων στις αστικές και περιαστικές αυλές των κατοίκων.
Όπως είπε χαρακτηριστικά ο Kim White, που εκτρέφει κότες και κουνέλια, «δεν θέλουν να μπορούμε να θρέψουμε τους εαυτούς μας. Μας θέλουν όλους να πηγαίνουμε στις μεγάλες φάρμες. Θέλουν να ξεμπερδέψουν με τις μικρές και πιστεύω πως αυτό είναι και το κίνητρό τους." 

Jannis Ps

Αυτό εδώ το δημοτικό σύστημα που υπόσχεται μεγάλα και τρανά έργα, διαφάνεια και συμμετοχή, νοικοκύρεμα κλπ κλπ
δεν μπορούν να λύσουν ακόμα το θέμα των οικόσιτων και τα τραβάνε μήνες.
Τόσο άχρηστοι, αδιάφοροι,  ανίκανοι και κουτοπόνηροι είναι

 ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Λοιπόν καταγγέλλω τον εαυτό μου. Έβαλα παρανόμως τρεις κότες στο σπίτι μου και υιοθετώ την πάπια, τον δήμαρχο μας. Όποιος τα πειράξει έχει να κάνει μαζί μου. Το κόψιμο της σύνταξης το ανέχτηκα. Να πληρώνω και ταμείο υγείας και φάρμακα το ανέχτηκα. Να μου πάρουν την κότα όχι,  ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ. Ο δήμαρχος θα κάνει πως δεν έμαθε την καταγγελία μου, εξ ου και πάπια. Που αλλού να το καταγγείλω δεν ξέρω.  Ν.Π.
http://www.inquisitr.com/1235774/michigan-loses-right-to-farm-this-week-a-farewell-to-backyard-chickens-and-beekeeper

Δεν υπάρχουν σχόλια: