Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

Ψηφιστηκε το πολυνομοσχέδιο για τη νέα λεηλασία λαϊκών εισοδημάτων

..Ομως τουτη η θητεια δεν σταματαει πουθενα....




Λαϊκός τραγουδιστής (Η θητεία)



Βλέπω φτωχούς ανθρώπους
με πληγωμένο εγωισμό
όμως είμαι ο τελευταίος      | 2x
γιατί δεν έχω ούτε κι αυτό   | 2x
 
Μάνα μου όλα περνούνε
κι όλα γίνονται ξανά
όμως τούτη η θητεία
δε σταματάει πουθενά
 
Ν' απολυθώ να φύγω
τι θ' αντικρίσω τι θα βγει
τούτο το καψόνι μοιάζει   | 2x
να ειν' ολόκληρη η ζωή    | 2x
 
Μάνα μου όλα περνούνε
κι όλα γίνονται ξανά
όμως τούτη η θητεία
δε σταματάει πουθενά
 
Όλα τα υπάρχοντά μου
έχουν καεί σιγά σιγά
όμως μέσα δεν αλλάζει      | 2x
και σιγοβράζει μια φωτιά   | 2x
 
Μάνα μου όλα περνούνε
κι όλα γίνονται ξανά
όμως τούτη η θητεία
δε σταματάει πουθενά















Δεν υπάρχουν σχόλια: